Yazar ve Sosyal Medya Stratejist’i Ufuk Demiray’dan çok önemli tüyolar. ~ Enver Alan

sadece aylık 100 tl ye reklamınızı bu alana verebilirsiniz.. iletişim için bize ulaşın.

  • Resmin tanımı Başbakan davutoğlu
  • rnek yazı Tayyip Erdoğan
  • yandaş medya bal tutan parmağını yalar
  • Google'dan kontakt lens kamera Günün yazısı
  • amerikanın keşfi amerikayı kim keşfetti
  • bedelli askerlik bedelli askerlik
  • cem evleri cem evlerinin giderleri
  • küresel ısınma küresel ısınma
  • cumhurbaşkanlığı sarayı cumhurbaşkanlığı sarayı
  • integram zenginleri integramdan para kazananlar
  • öğrenci haberi validen öğretmene ziyaret
  • karşıkyaka yaralama haberi karşıkyaka yaralama haberi
  • sivasta kaza sivasta kaza
  • doktor hemşire haberi doktor hemşire bir birini suçladı
  • MEB ŞURASI Milli Eğitim Şurası
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • pramier lig yayın hasılatı pramier lig yayın hasılatı
  • Google'dan kontakt lens kamera Işid saldırdı
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
  • Google'dan kontakt lens kamera Google'dan kontakt lens kamera
HABER HABER

Yazar ve Sosyal Medya Stratejist’i Ufuk Demiray’dan çok önemli tüyolar.

Twitter Türkiye’de yaptığı sosyal sorumluluk projeleri ile adını sıkça duyuran Yazar ve Sosyal Medya Stratejist’i Ufuk Demiray’dan çok önemli tüyolar.
Dünyada yapılan araştırmalara göre şirketlerin yüzde 80’ni en az bir tane sosyal medya sitesini kullanmakta. Yüzde 90ların üzerinde bir oran ile de şirketler markalaşma, marka bilinirliğini arttırma ve pazarlama faaliyetlerinde aracılık etmesi için sosyal medyadan ciddi olarak faydalanmaktadır. Berberinden kurumsal firmalara kadar artık tüm şirketler ve ticari müesseseler müşterileri ile iletişime geçmede sosyal medyayı kullanıyorlar. Son dönemlerde artan rakamlardan birisi de artık şirketler müşteri ile iletişime kendi internet siteleri üzerinden değil Facebook ve Twitter üzerinden geçmektedirler. Ve zamanla bu oranın çok daha yukarı çıkacağı gözükmektedir. Dünyada yapılan önemli bir araştırmalardan birisi de linkedin ve sumall’un yaptığı araştırma idi. Bu araştırma rakamlarına bakıldığında sosyal medya sayesinde şirketlerin yüzde 90 oranında bilinirliklerini arttırdıkları gözükmekte olup yüzde 70 civarındada sosyal medya faaliyetlerine ayırdıkları bütçelerini arttırdıkları görülmektedir.
Yazar ve SM Stratejist Ufuk Demiray, şirket ve işyeri sahiplerine sosyal medyayı verimli kullanma yönünde bu noktada çok önemli tüyolar verdi. "Şirketlerin veya bireysel ticari faaliyetler içerisinde olan herkesin öncelikle sosyal medyada neyi ne şekilde kullanabileceğini belirlemeli ve ona göre hedefler koymalıdırlar" diyerek işyerlerinin vizyonları doğrultusunda sosyal medyayı etkin kullanmaları gerektiğini irdeleyen Demiray, "Bir şirketin vizyon ve misyonuna katkı sağlayacak sosyal medya sitesinde etkin olarak varlığını sürdürmeli olduğunu belirtmektedir. Örnek vermek gerekirse kıyafet satan bir şirket İnstagram üzerinden yapabileceği etkiyi twitter’da yakalaması zor olacaktır. Sosyal medya bütçesi ayırırken % 60 instagram, % 30 facebook ve % 10 twitter şeklinde belirlemesi daha doğru olacaktır" dedi. Demiray ayrıca "Kaliteli içeri kaliteli müşteri çeker ve kalite para kazandırır ilkesi ile Şirketlere paylaşımlarında kaliteli içeriklerin doğru hashtag ve kelimelerle müşteri ile buluşturulmasının çok önemli olduğunu vurgulamaktır.
Şirketlerin sosyal medyada izleyecekleri yol ve yapacakları faaliyette bu alanda uzman kişilerle yol alması gerektiğini belirten Ufuk Demiray, "Bir şirket olarak nerede ne kadar ve ne zaman olmam gerekiyor ve buna ne kadar bütçe ayırmam gerekiyor bunu doğru planlamalarla belirlemek ve bu alanda uzman kişilerle çalışmanın şirketlere ciddi katma değer katacağı kesindir. Artık günümüzde televizyondan daha çok sosyal medya sitelerinde dolaşan bir kesim var. Televizyon ve gazete gibi mecralara çok yüksek tutarlar ödemeden düşük bütçelerle sosyal medya üzerinden Reklam çalışmaları yapılmaktadır. Şirketlerin reklamcılık konusunda sosyal medyanın yerini tekrar tekrar gözden geçirmeleri marka bilinirliği ve pazarlama faaliyetlerinde ciddi yol almalarını sağlayacaktır" sözlerine yer verdi.
paylaş on Google Plus

Enver ALAN

    Google hesabı ile
    Facebook hesabı ile yorumla

0 yorum:

Yorum Gönder

  • memur sendikası saltanatı

    Memur Sendikaları Tam Bir Fiyasko

  • Memur Sendikaların da Menfaat var mı?

  • Sendikalar Çıkar Yuvası Oldu

  • sendika gereksizliği


SICAKLAR ARTTI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar daha da artacağı ve yaşlı hasta ve çocukların sıcak havalarda dikkatli olmaları için uyarıldı..

devamı

KLİMA UYARISI

Yaz aylarının gelmesiyle birlikte bunaltan sıcaklar dan kurtulmak için kullanılan klima kullanırken nelere dikkat etmeliyiz..

DEVAMI
  • FİTNES HAKKIN DA BİLGİLER

  • MEMURLARIN GÖREVDE YÜKSELME VE KARİYER HEDEFİ





Enver Alan
İSTEDİĞİMİ YAPARIM
Aslında mevzuat, (değerlendirme yapacak) Milli Eğitim Müdürlerine de Şube Müdürlerine de ben kimle ..
Enver Alan
Adalet...
13 yıldır Devlette yaptığı kadrolaşmayı yeterli bulmayarak, paralel yapı bahanesiyle kamuda yeni bir kirli hareket başlattı. Kendisi gibi..

Duyuru.!!!

sitemize reklam vermek için ücretlerimiz haftalık aylık ve yıllık olarak belirlenir makul fiyatlar ile tekliflerinizi bekliyoruz...

Son dakika haber

50 bin eğitim yöneticisinin unvanları bir kanunla silinse ne olur? bulunanların zaten göreve devamı sağlanacak.Ama ünvan olarak değil görevlendirme ünvan olarak. Olsun.Okullar açılınca bizim sorusunu herkes birbirine niye soruyor.
enveralan.blogspot.comenveralan.blogspot.com/İNDEX

zengin içerikli ve interaktif olarak web sitemizi ziyaret ettiğiniz için teşekkürler bizimle iletişime geçebilir veya iletişim formu aracılığıyla mesaj gönderebilirsiniz...

Enver Alan

Ceo